16 Mayıs 2008 Cuma

Yarım

Gelir gibi yapma bana...
Ya gel, ya git!!
Havada bırakma beni...
Kolay değil ayaklarını yere basamamak.
Ne istediğini bilmeyenlerden bıktı bu yürek
Azar azar dökülüp gitti bütün sabrı
Gözyaşı desen, zaten balçıklar altında.
Gelir gibi yapma bana...
Ya gel, ya git!!

Sıkıldım boş sözlerden, sahte insanlardan...
Uzanan elime her seferinde tekme vurulmasından...
Benden almaya çalıştığın her tebessüm,
Seni mutluluğa, beni isemutsuzluğa sürüklüyor...
Yarım kalmış sevdaların, yarım kalmış insanı olamam ben
Tamamlamaya çalıştığın yarımın YAMASI da...
Gelir gibi yapma bana, nolur...
Ya gel, ya git!

İyisi mi sen sadece git...
Bu yürek kaldırmaz artık "yarım" sevdaları...

"Yarım" dokunuşları, "yarım" mısraları...
Hiçbir zaman benim olmamış birine ümitle bakmayı...
Git başka tenlerde nefes al, başka dudaklarda hayat bul.
Git başka tenlerin kuytusunda terle... Benliğini kaybet.
Masumiyetini de...

Gelir gibi yapma bana...
Sadece git...

Hiç yorum yok: